Kunststof loopbruggen en bordessen

Loopbruggen en bordessen in kunststof

Al onze loopbruggen en bordessen zijn gemaakt van glasvezelversterkte kunststof of GVK. Dit materiaal biedt tal van voordelen. In combinatie met de sterke mechanische eigenschappen is dit materiaal voor specifieke toepassingen de beste oplossing: glasvezelversterkte loopbruggen, werkvloeren, roosters voor gaswassers, trappen, bordessen, afdekking voor goten en sceptische putten, ladders ... Dit zowel voor de industrie algemeen als voor de infrastructuur wereld.

Vraag je prijs aan voor jouw bordes
Loopbrug in GVK

Voordelen van onze bordessen en loopbruggen

Dankzij de glasvezelversterkte kunststoffen die wij gebruiken, beschikken onze bordessen en loopbruggen over uitzonderlijke kenmerken:

• Weerbestendig
  • Licht in gewicht
  • Eenvoudige montage
  • Ongevoelig voor schimmels
  • Duurzaam
  • Hoog isolerend vermogen (thermisch – elektrisch)
  • Niet magnetisch
  • Waterafstotend
  • Lage thermische uitzetting
  • Hygiënisch
  • Corrosief en chemisch bestendig
  • Hoge strekte/gewicht ratio
  • Toepasbaar in vochtige omstandigheden
Ontdek hier alle voordelen van GVK!
Kunststof werkbrug

Kunststof loopbruggen

De hoofdconstructie bestaat uit kunststof C- en I-profielen die aan elkaar bevestigd worden met RVS bevestigingsmaterialen en glasvezelversterkte kunststofplaten. Op deze constructie worden leuningen aan beide zijden voorzien, samen met kunststof looproosters.

Kunststof bordes

Kunststof bordessen

Onze bordessen met verticale en horizontale bevestiging zijn ontworpen om de hoogste veiligheidsnormen te garanderen. Wij kunnen ook afgeronde bordessen aanleveren, ideaal voor gebruik rond tanks.

Totaalinstallatie inclusief bordessen, trappen en opslagtanks

Totaalconcepten inclusief engineering en tekenwerk

We ontwerpen de diverse kunststof structuren (in een kleur naar keuze) voor opslagtanks of voor een hele fabrieksomgeving: ladders, roosters, trappen, loopvlakken, leuningen, bordessen, buizen …

• Maatoplossingen, vanaf studiefase tot installatie en oplevering
  • Modulair opgebouwd uit profielen, roosters en leuningwerk
Kunststof bordes conform huidige wetgeving

Conform de huidige wetgeving

Onze kunststof structuren en bordessen zijn ontworpen volgens EN ISO 1422 norm, EN13706 en DIN 51130, normen voor algemene veiligheid en anti-slip eigenschappen.

In de voedingsnijverheid zijn onze kunststof roosters en structuren ook toepasbaar. Onze ladders hebben bovendien de nodige Europese certificaten zodat ze kunnen gebruikt worden in drinkwatertanks.

Interesse in een GVK bordes of looppaden?

Laat je gegevens achter en ontvang alle informatie die je nodig hebt.